·

Dubbele review Royals 1 en 2

Dubbele short review! Royals 1 & 2 - Erin Watt.

⭐️5/5  voor beide boeken

Short review Royals 1 Verleiding. Spoiler alert!

OMG! Ik had niet gedacht dat ik dit boek zo leuk zou gaan vinden! De wereld van de rijkelui is mij totaal onbekend, maar wordt zeer interessant beschreven. Ella, de protagonist, is een meid met onwijs veel pit maar zij maakt juist de keuzes die herkenning wekt bij de lezer. Het boek lees je in sneltrein vaart. Het begin is een spannende aftrap en hoewel het er eerst slecht uitziet voor Ella weet zij zich te redden en nestelt zij zich in huize Royal. Het einde is zo heftig dat plottwist niet het juiste woord is, plotbom eerder. Dit boek is een dikke aanrader!

Short review the Royals 2- Verraad. Spoiler alert!

Hoewel ik dit boek minder vond dan het eerste deel moet ik het toch 5 sterren geven want dat einde! Het begin stelde me wat teleur omdat Ella sneller terug was dan gedacht en je haar niet meer volgt tijdens haar vlucht. Het om elkaar heen draaien van haar en Reed is in dit deel ook een stuk minder interessant omdat je kan voorspellen wat de uitkomst gaat zijn. Maar het einde maakt dat alles goed.

Achterflaptekst van de boeken

The Royals 1 - Verleiding

De 17-jarige Ella is een echte overlever: als stripteasedanseres knoopt ze sinds haar moeders overlijden de eindjes aan elkaar. Ze is vastbesloten niet in de goot terecht te komen.

Dan verschijnt Callum Royal, steenrijke vader van vijf onweerstaanbare zoons. Ook Callum is vastbesloten: hij zal Ella uit haar armoede verlossen en neemt haar mee naar zijn magistrale landgoed. Bij de Royals wacht Ella echter een ijskoude ontvangst. De jongens moeten niets van haar hebben, maar haat en vurige liefde liggen dicht bij elkaar…

The Royals 2 - Verraad

Reed Royal heeft alles: looks, status, geld. De rijke meiden op zijn eliteschool staan in de rij voor hem, maar sinds Ella in zijn leven is, interesseren die hem niet meer. Ella is anders: zij laat zich niet inpakken door een giga landhuis en geld. Reed gaat voor haar door het vuur. Wanneer hij een domme fout maakt en Ella wegjaagt, stort zijn rijkeluisleventje in. Hij moet en zal haar vinden; alleen met haar kan Reed zijn leven vol geheimen en verraad achter zich laten.