· 

Short review Meester Legende

Short review Meester Legende - Stephanie Garber. Spoiler Alert!

 

⭐️3/5

 

Net als het eerste deel van de serie vind ik Meester Legende een ontzettend verwarrend boek. Voor mijn gevoel hield het verhaal geen structuur aan en het werd, voor mij, pas interessant op ongeveer de helft van het boek. De ware identiteit van Legende heeft mij ook teleurgesteld, daar had ik wel wat spectaculairders verwacht. Echter heb ik genoten van de stukken met Jacks, al begrijp ik nog steeds niet hoe Tella’s vloek van hem opeens was verbroken. Het verhaal heeft een open einde maar ik vraag me af hoe het laatste deel van de serie ingevuld gaat worden.


Achterflaptekst van het boek

Meester Legende is het betoverende en meeslepende vervolg op de New York Times-bestseller Caraval van Stephanie Garber. Deze originele, romantische YA-fantasy met verrassende twist & turns houdt je van begin tot eind aan je stoel gekluisterd! Vol overgave stort Donatella zich in een nieuwe voorstelling van meester Legende, dit keer ter gelegenheid van de 75ste verjaardag van de keizerin van het Meridiaanse Keizerrijk. Maar Tella speelt nog een ander dodelijk spel. In ruil voor informatie over haar verdwenen moeder, moet ze meester Legendes ware identiteit achterhalen. Terwijl ze zijn grootste geheim probeert te ontrafelen, groeit haar fascinatie voor hem. Tella heeft altijd gezworen nooit verliefd te worden, maar algauw bevindt haar hart – én daarmee haar leven – zich in groot gevaar…

Reactie schrijven

Commentaren: 0