· 

Update Post - Shelfie 2

Update post - Shelfie 2

 

 

Een tijdje geleden liet ik jullie een gedeelte van mijn boekenkast zien. Vandaag deel 2 en weer een deel van mijn vampiercollectie. Op de foto zie je de Academicus Vampyrus serie in twee verschillende uitvoeringen. Ik heb beide uitvoeringen van de serie nog niet compleet maar heb ze wel gelezen en ben absoluut weg van deze boeken. Dikke aanrader! Ook zie je deel 1 van de spin-off serie ervan, die heb ik nog niet gelezen. Daarnaast staat mijn Bloedwetten verzameling. Met trots allemaal gesigneerd en de hoofdboeken van de serie in mooie hardcover editie. Allemaal gelezen, zoals in eerdere posts benoemd, en enorm van genoten. Tevens word dit gedeelte van de plank versierd door de quote card die hoort bij 1000 nachten en de Draculaura figure van Monster High.

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0