· 

Update post! Nieuwe boekenkast!

Update post! Nieuwe boekenkast!

 

 

In een van mijn eerdere update posts benoemde ik al dat mijn oude boekenkast niet veel voorstelde en daarom maakte ik steeds foto’s per plank, echter kreeg ik zoveel ruimte te kort in de kast dat ik besloot naar de Ikea te gaan om een billy te kopen. En dit is hem dan! Ik zal van boven naar beneden langslopen en vertellen wat je ziet:

-Hier staan wat vampier comics die bij mijn vampierverzameling horen. Daarnaast wat figures van zowel mij als mijn vriend.

-Eerste deel van mijn vampier verzameling met onder andere: Academicus vampyrus, Huis van de nacht en Twilight. En figures van Hellsing en Dracula.

-Tweede gedeelte van mijn vampier verzameling met: verschillende edities van Dracula, de Bloedwetten serie, de Middernacht serie, Heldin van de duisternis serie, Vampire diaries en nog wat losse boeken. De figure is Draculaura van Monster High en rechts de quotecard van 1000 nachten.

-Mijn Paul van Loon collectie. Ik spaar al zijn boeken(op Dolfje weerwolfje na) en heb onderandere de Griezelbus serie in meerdere uitvoeringen, bundels van het Griezelgenootschap, de Familie rip serie, enz. Ook spaar ik de figures die bij het verhaal horen wat hij voor de efteling geschreven heeft Raveleijn.

-Mijn Winx Club magazine verzameling. De meeste heb ik maar er ontbreken nog enkele delen waar ik naar blijf zoeken en ik moet nog bedenken hoe ik aan de delen kom die niet naar het Nederlands vertaald zijn.

-Deze plank is voor nu bewoont door mijn batsies, maar is voor toekomstige book hauls.

-Dit zijn voornamelijk boeken van gesigneerde boeken van Nederlandse auteurs, zoals: Patty van Delft, Cocky van Dijk, Jen Minkman en nog meer. Ernaast staan mijn overige boeken. 

-En niet te vergeten: Eevee on top!

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Melanie Hoogvliet (vrijdag, 23 augustus 2019 16:05)

    Wat een leuke boekenkast! Ik heb zelf een billie maar daar staat vooral veel knutselspullen in:) ik heb zo,n grote vakkenkast van de ikea waar ik aan 2 kanten boeken in heb staan. De gehaakte knuffeltjes zijn super schattig