· 

Short review Onyx (Lux 2)

Short review Onyx - Jennifer Armentrout. Spoiler alert!

 

 ⭐️2,5/5

 

Ik weet niet goed wat ik van het boek moet vinden. Het heeft echt een mengelmoes van gevoelens bij me achter gelaten waarin voornamelijk teleurstelling spreekt. Wat maakt Katy een domme keuzes. Het is ongeloofwaardig. Waar zij in deel 1 een pittige tante was, die wel gered moest worden maar ook haar mannetje kon staan, is zij in dit deel een kip zonder kop. Het is al vrij snel duidelijk dat de nieuwe personages die worden geïntroduceerd geen “good guys” zijn. Dat zou eigenlijk tot de spannende ontknoping moeten behoren, maar helaas heb je dit als lezer vrij vroeg in het verhaal al door. Hoewel het verhaal een interessante wending neemt met Katy en haar vermogens en de hele nieuwe kennis over de alienband, heb ik er niet zo van kunnen genieten als deel 1. Het weerhoud me er echter niet van om met positieve insteek deel 3 te gaan lezen. 


Achterflaptekst van het boek

Katy valt in dit boek tegen beter weten in steeds meer voor Daemon, terwijl het juist van het grootste belang is dat niemand weet dat zij met elkaar verbonden zijn. Dat zou namelijk haar dood worden. En die van Daemon net zo goed, trouwens. Ze moet tegen hem liegen om bij hem uit de buurt te blijven, hoe zwaar haar dat ook valt. "Onyx' gaat meteen verder waar het vorige deel van Jennifer L. Armentrouts "Lux'-serie "Obsidian' ophield. Hierna volgen nog drie delen.

Reactie schrijven

Commentaren: 0