· 

Update post! Eindredactie

Update post! Eindredactie

 

 

Vandaag wil ik jullie een kijkje geven in de Abdij(van de nacht). Hoe staat het nu in het uitgeefproces? Onlangs heb ik het manuscript terug gehad van de eindredactie. Nu is het aan mij om de puntjes op de i te zetten. Ook mocht ik mijn ideeën uitschrijven over hoe de cover van het boek moet worden. Dit vind ik echt super spannend, want hoe zal het eruit komen te zien?

Ook ben ik een lezing aan het voorbereiden voor het YA event, 30 oktober, in Bibliotheek Velsen, waar ik samen met andere auteurs van Godijn Publishing het programma zal verzorgen. Naast mijn lezing over het schrijfproces van Abdij van de nacht kun je ook een leuke schrijfworkshop volgen. Mocht het je leuk lijken, kom dan vooral langs!

Reactie schrijven

Commentaren: 0