· 

Short review Heel me

Short review Touching Juliette 4: Heel me - Tahereh Mafi. Spoiler alert!

 

⭐️2/5

 

Vorig jaar heb ik met veel plezier de eerste drie delen van de Touching Juliette serie gelezen, met bijbehorende tussenboekjes. Dit boek was echter heel anders dan ik verwacht had, maar helaas niet in goede zin. Het verhaal heeft een raar tempo. Het is 80% emotionele gedachten en toestanden van Juliette of Warner en 20% catastrofale gebeurtenissen die je drie keer moet nalezen om te snappen wat er allemaal gaande is. Ik was helemaal verliefd op de eerste drie delen van de Touching Juliette serie, daarom had ik hoge verwachtingen voor Heel me, maar die zijn helaas niet waargemaakt. Het boek voelt geforceerd geschreven en bijna alles in het verhaal viel uit de lucht of was er opeens. Ik hoop dat andere lezers wel van dit boek genoten hebben. Het bleek helaas niet voor mij weggelegd.


Achterflaptekst van het boek

Juliette dacht dat ze had gewonnen. Ze nam Sector 45 over, werd benoemd tot opperbevelhebber en heeft haar grote liefde aan haar zijde. Maar ze is nog steeds met meisje dat met één aanraking iemand kan doden - en de hele wereld is binnen handbereik. Wie zal ze zijn als het noodlot toeslaat? Kan ze haar gave onder controle houden, of is haar verlangen naar macht sterker? Juliette probeert zich te schikken in haar nieuwe rol terwijl haar gave krachtiger, gevaarlijker, dodelijker is dan ooit.

Reactie schrijven

Commentaren: 0