· 

Short review Carry On

Short review Carry On - Rainbow Rowell. Spoiler alert!

 

Allereerst happy halloween!

 

 

⭐️ 4/5

 

Ik moet zeggen ik heb echt genoten van dit boek maar op een andere manier dan met de meeste fantasy boeken. Dit is een boek waarbij het echt om de leuke, goed bedachte personages draait. De relatie tussen Simon en Baz is heel mooi uitgewerkt. Het verhaal zelf komt niet echt goed uit de verf en de plottwist kon je zien aankomen, maar de personages en hun leuke gesprekken maken dat helemaal goed. En Baz, natuurlijk. Vooral Baz. Ik kan niet wachten tot Wayward Son vertaald word! Ik heb inderdaad de engelse versie al in bezit, maar ik denk dat ik toch liever op de nederlandse vertaling wacht.


Achterflaptekst van het boek

Simon Snow wil gewoon relaxen en genieten van zijn laatste jaar op de Watford School of Magicks, maar iedereen valt hem lastig. Zijn vriendin heeft het uitgemaakt, zijn beste vriend is een plaaggeest, en zijn mentor probeert hem in de bergen te verstoppen, waar hij misschien veilig zal zijn. Simon kan niet eens blij zijn met het feit dat zijn kamergenoot en oude rivaal spoorloos verdwenen is, omdat hij zich zorgen blijft maken over het kwaad. En er zijn spoken. En vampiers. En verschrikkelijke, duivelse dingen die proberen om Simon neer te halen. Als je 's werelds krachtigste magiër bent, kun je nooit even relaxen en genieten.

Reactie schrijven

Commentaren: 0