· 

Update post! Nanowrimo

Update post!

 

 

Recent vertelde ik dat ik begonnen was met het schrijven aan mijn nieuwe WIP “het Ibis hof.” Een tijd geleden hoorde ik ook over National Novel Writing Month, een online event waar schrijvers elkaar stimuleren om 50.000 woorden te schrijven in de maand november. In een opwelling besloot in mee te doen en hoewel het er niet naar uit ziet dat ik de 50.000 ga halen, want 1667 woorden per dag is pittig veel, ben ik toch blij dat ik mee doe. Voor ik begon had ik reeds 10.000 woorden geschreven (die tellen natuurlijk niet mee voor Nanowrimo) en tot nu toe heb ik ongeveer 14.000 woorden daaraan toegevoegd tijdens Nanowrimo, vandaag nog niet meegeteld. Het is onwijs tof om de updates van andere schrijvers te zien en elke dag met je verhaal bezig te zijn. Schrijven is soms een eenzame bezigheid dus het is des te leuker om je voortgang te kunnen delen! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0