· 

Random post!

Het nadeel van nanowrimo is dat ik niet zoveel lees dus nu ook even geen recensie klaar heb. Laten we praten over muziek! Tijdens het lezen heb ik absolute stilte nodig maar tijdens het schijven is muziek juist essentieel. Vaak luister ik naar muziek die ik bij de sfeer van het boek vind passen. Voor Abdij van de nacht waren dat bands als Bathuska en Ghost. Toepasselijke duistere invloeden. Voor het Ibis hof luister ik naar Aeternam, een band die Egyptische invloeden in hun muziek hebben. Dit zijn allemaal metalbands en ik raad af om die op te zoeken als je dit normaal niet luistert! 

De laatste dagen van nanowrimo zijn aangebroken en ik ga ondanks dat ik de 50.000 woorden nooit ga halen me toch nog even voor de volle 100% inzetten om zover mogelijk te komen!

Reactie schrijven

Commentaren: 0