· 

Nanowrimo wrap up post!

Nanowrimo wrap up.

 

 

Eind oktober besloot ik last minute deel te nemen aan National Novel Writing Month. Hierbij is het doel om 50.000 woorden te schrijven in de maand november. Nu is mij dit helaas niet gelukt. Mijn eindstand is 26,356 geworden, net iets meer dan de helft. Hoewel ik vrijwel elke dag aan het Ibis hof heb gewerkt heb ik gemerkt dat het lastig is om elke dag 1667 woorden te schrijven. Ik denk dat ik het doel voornamelijk niet gehaald heb doordat ik het lastig combineren vond met een 4 daagse werkweek. Ook het feit dat ik het middenstuk van het verhaal niet helemaal had uitgedacht hielp niet mee. Toch ben ik blij dat ik aan nanowrimo heb meegedaan, het helpt om de goede gewoonte op te bouwen om elke dag met je manuscript bezig te zijn. Ook was het ontzettend tof om door nanowrimo mensen te leren kennen en over je schrijfwerk te kunnen praten. Ik weet niet of ik volgend jaar mee doe, dat hangt af van of ik dan weer aan iets schrijf, maar ik ga het zeker in gedachten houden.

Reactie schrijven

Commentaren: 0