· 

Wrap up november post!

November wrap up post!

 

 

November was voor mij een echte schrijfmaand door Nanowrimo dus heb ik maar drie boeken gelezen:

-Koninginnen - Kendare Blake 3/5⭐️ (niet op de foto want ik was helemaal vergeten dat ik deze gelezen had)

-Uitverkoren - P.C Cast 4/5⭐️

-Ontembaar - P.C Cast 4/5⭐️

 

Ik ben dus weer wat verder in de Huis van de nacht serie. Tot nu toe vind ik het leuk en ik ben benieuwd hoever ik kom in de 12 delige serie voor het einde van dit jaar. Koninginnen vond ik nogal tegenvallen, vandaar dat ik ook vergeten was dat ik hem in november had gelezen. Deze serie ga ik dan ook niet doorzetten.

 

Mijn favoriet van deze maand was Ontembaar, het vierde deel van de Huis van de nacht serie. Dit is naar mijn mening het sterkste deel tot nu toe in de serie. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0