· 

Short review Onveilig

Short review Huis van de nacht 5: Onveilig - P.C. Cast. Spoiler alert!

 

⭐️3/5

 

Ik moet zeggen dat dit boek me toch gedeeltelijk teleurstelde. Er werd constant spanning opgebouwd maar de climax ervan bleef steeds uit. Ook raken er bijvoorbeeld twee personages na elkaar ernstig gewond aan het begin, waardoor je als lezer twee keer door vrijwel dezelfde scene's heen moet terwijl je in beide gevallen wist dat de persoon niet zou sterven. Het einde was ook niet zo spectaculair als ik van de serie gewend was. Ook is Zoey’s liefdesvierkant weer terug waar ik niet zo op zat te wachten omdat ik me niet in haar kan inleven op die momenten. Het is fijn dat aan het einde iedereen weer bij elkaar is en ben toch wel benieuwd naar deel 6 waar ik meteen in verder ga.


Achterflaptekst van het boek

Wat zou jij doen als de mooiste jongen ter wereld een naamloze duivel in zich verborg, en hij alleen maar oog voor jou heeft? Zoey is gelukkig weer terug bij haar vrienden, maar er dreigt gevaar. Neferet heeft een nieuwe geliefde, Kalona, maar niemand in het Huis van de Nacht heeft een idee van zijn ware aard. Kalona lijkt de ultieme pretty boy en heeft al snel alle dames in het Huis van de Nacht in zijn macht. Een geest heeft de sleutel om zijn snel groeiende invloed in te perken, maar stel dat hij Zoey met geheimen confronteert waar zij eigenlijk niets van wil weten? En dan heeft de geest het nog niet eens gehad over bepaalde gebeurtenissen waaraan Zoey liever niet wordt herinnerd.

Reactie schrijven

Commentaren: 0