· 

Jaar wrap up post!

2019 jaar wrap up post!

 

 

Nog een paar dagen en dan zit 2019 er weer op! Voor mij was het een bijzonder jaar want ik kreeg te horen dat Godijn Publishing Abdij van de nacht wilde uitgeven! Dat is voor mij toch wel echt het hoogtepunt van het jaar geweest. Daarnaast haalde ik mijn diploma voor MBO ICT beheer, kreeg ik een vast contract bij mijn huidige werk, heb ik veel leuke dingen gedaan met mijn vriend, vrienden en familie en bestaat de boekenclub waar ik deel van uit maak al weer 2 jaar! Qua lezen ging 2019 beter dan vorig jaar, doordat ik mijn opleiding afrondde had ik meer tijd om te lezen en heb ik dan ook 42 boeken gelezen. Helaas heb ik mijn doel van 50 niet behaald, maar ik ben toch blij met het aantal. 2020 is een jaar met bijzondere vooruitzichten. Abdij van de nacht komt uit en ik mag op verschillende fantasy festivals achter de kraam van mijn uitgever staan. Ook hoop ik het Ibis hof af te ronden. Ik ga met goede moed het nieuwe jaar in, en hoop dat jullie ook mooie vooruitzichten hebben voor 2020! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0