· 

Update post!

Update post

 

De feestdagen zijn voorbij dus de rust en routine keren langzaam terug. De afgelopen tijd ben ik niet veel aan lezen en schrijven toegekomen, mede door de feestdagen maar ook omdat ik bijna twee weken ziek ben geweest. Vandaag zocht ik de rust van de bibliotheek op. Het is heerlijk om in de stilte tussen de boekenkasten door te struinen en te overwegen welk boek je dit keer mee naar huis zult nemen. De bibliotheek in Voorschoten heeft een ruim aanbod aan Young Adult dus voor mij zit er altijd wel iets tussen. Vaak laat ik ook boeken vanuit andere vestigingen over komen. Zo kan ik ondanks dat ik thuis geen plek voor nieuwe boeken heb toch alles lezen wat ik wil. Nu liggen er onderhand drie biebboeken bij mij in huis: Jacob en June, Gewist en Pindakaas en sushi. Ik hoop ze wel allemaal deze maand uit te lezen. Wat schrijven betreft vordert Ibis hof vrij langzaam, maar mijn uitgever heeft laten weten dat Abdij van de nacht nu bij de drukker ligt dus dat maakt het zeker goed!

Reactie schrijven

Commentaren: 0