· 

Short review Pindakaas&sushi

Short review Pindakaas&sushi - Roderick Leeuwenhart. Spoiler alert!

 

 

⭐️3,5/5

 

Omdat ik ook graag (anime)conventies bezoek was ik al een tijd razend nieuwsgierig naar dit boek. Toen ik zag dat de bieb hem ook had reserveerde ik hem direct. Ondanks de overdreven journalistenschrijfstijl leest het boek redelijk vlot en je leeft met de toffe personages mee. Het was aan het begin wel wat lastig om in te komen als je zelf geek bent en Marle die groep veroordeeld. Echter leert ze zichzelf echt kennen dat weekend en omarmt de conventie wereld zoals die haar al omarmde. Nu ik dit boek uit heb begint het bij mij ook weer te kriebelen om weer eens naar een conventie te gaan.


Achterflaptekst van het boek

Marle ziet het helemáál niet zitten om een weekend lang omringd te worden door otaku – fans van Japan. Ze is door haar vriendinnen meegesleurd naar een animeconventie en stiekem op zoek naar een schokkend schrijfonderwerp. Dan ontmoet ze een mysterieuze ridder die haar de wonderen van het festival toont – maar ze raakt hem op slag weer kwijt! Marle duikt dieper en dieper in de zee van chaos en cosplayers. Zal ze de ridder terugvinden voordat het weekend om is? Een lang geleden weggestopte kant van haar komt naar boven.

Reactie schrijven

Commentaren: 0