· 

Signeersessie post!

Signeersessie post!

 

Afgelopen zondag kreeg ik de eer om met twee mede Godijn auteurs te mogen signeren in boekhandel Haasbeek in Alphen aan den rijn. Uiteraard was ik weer een en al zenuwen van tevoren, maar uiteindelijk was het een hele gezellige middag. Ik was wel even sprakeloos toen ik mijn tafeltje zo zag met al die Abdijen van de nacht, dit is toch iets waar een schrijver altijd van heeft gedroomd. De middag was gezellig druk en het was leuk om veel bekende gezichten te zien die kwamen om mij te steunen. Ook heb ik een paar nieuwe lezers de hand mogen schudden, wat natuurlijk ook onwijs tof was.

 

 

Ik wil iedereen heel erg bedanken die er zondag bij was voor boeken, praatjes en gezelligheid!  Het was een onwijs toffe en bijzondere beleving en een zeer geslaagde dag. Hopelijk iets wat in de toekomst herhaald mag worden.

Reactie schrijven

Commentaren: 0