· 

Short review Gewist

Short review Gewist - Teri Terry. Spoiler alert!

 

 

⭐️3/5

 

Voor mijn gevoel heb ik er erg lang over gedaan om dit boek uit te lezen. Het kwam langzaam op gang waardoor ik steeds stopte en een ander boek las voor ik weer aan deze verderging. Het idee achter het verhaal is uniek en interesseerde me zeker, maar helaas werd het pas op de helft van het boek spannend. Omdat Kyla gewist is denkt ze aan het begin vrij kinderlijk en hoewel dat natuurlijk logisch is stoort dit ook wel. De ontknoping verraste me wel ontzettend en het laat de lezer met zoveel vragen dat deel 2 vanzelf in je handen verschijnt.


Achterflaptekst van het boek

Kyla heeft geen verleden meer. Haar persoonlijkheid is uitgevlakt, haar herinneringen zijn voor altijd verloren. Ze is Gewist. Volgens de regering was ze een terrorist en verdient ze een tweede kans - zolang ze zich aan de regels houdt. Maar door Kyla's hoofd galmen echo's van vroeger. Ze wordt voorgelogen, niets is wat het lijkt. Wie kan ze vertrouwen in haar zoektocht naar de waarheid?

Reactie schrijven

Commentaren: 0