· 

Unboxing Boekenbuit post!

Unboxing post Boekenbuit!

 

Pas op, spoilers voor de boekenbuit Valentijnsbox!

 

Ja eindelijk mag ik het mededelen! Abdij van de nacht zat in de Valentijnsbox van de Boekenbuit. Nu hoor ik je denken vreemde keuze voor een Valentijnsthema, maar ze hebben er iets heel leuks van gemaakt. Naast het boek zat de box bomvol leuke goodies! Hieronder noem ik ze op:

 

-Een prachtige handgemaakte boekenlegger van natuursteen.

-Een set milieuvriendelijke metalen rietjes.

-Een prachtige armband met een cupido bedeltje

-Hele toffe sokken “if you can read this bring me wine.”

-Een grote linentas waar heel veel boeken in kunnen!

-Een zakje hartsnoepjes

-Een pen van de Boekenbuit

-En als laatste de supergave flessenpost met mooie notitieblaadjes!

 

Ik ben erg verrast door deze toffe box. Het is tevens ook de eerste boekenbox die ik ooit heb ontvangen. Het is onwijs leuk om het allemaal open te maken en te ontdekken wat erin zit. Het voelt net alsof je jarig bent! Onwijs bedankt Boekenbuit dat mijn boek in jullie box mocht verschijnen! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0