· 

Wrap up jan/febr post!

Wrap up januari/februari

 

 

Veel te laat! Maar toch wilde ik nog mijn wrap up van januari en februari met jullie delen. Ik heb deze samengevoegd omdat ik in januari niet zoveel gelezen heb door mijn boeklancering. Februari was voor mij een veel betere leesmaand, maar ik las ook veel boeken uit die ik in januari gestart was. Ik ging onder andere verder in de Twin Bridges serie en las veel boeken van eigen bodem! Ik las:

-Jacob and June - Debra Eliza Mane 4/5⭐️

-Pindakaas en Sushi - R. Leeuwenhart 3,5/5⭐️

-Gewist - Teri Terry 3/5⭐️

-Duke and Ian - Debra Eliza Mane 5/5⭐️

-Mianara: Verraad - Jesse van Willigenburg

-Prins Charles en het dierenparadijs - Deni Wijngaarden 3,5/5⭐️

-Dertig dagen om te falen - Anita Henriet

 

Het lukt mij deze keer niet om een favoriet te kiezen. Op Gewist na heb ik echt van alle boeken genoten die ik in die maanden heb gelezen. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0