· 

Verslag Fantasyfest post!

Verslag Fantasyfest

 

Op zondag 1 maart mocht ik voor het eerst met mijn uitgever mee naar een fair om daar als auteur achter de kraam te staan. Die dag stond ik samen met mijn superleuke collega’s Garvin en Esmeralda en onze lieve uitgever Elly. Wat heb ik van deze dag genoten! Voorheen ging ik al regelmatig naar fantasy fairs als bezoeker en dan droomde ik er stiekem van om ook ooit eens achter zo’n kraam te staan met mijn eigen boek. Het was een geweldige ervaring om zoveel nieuwe mensen te ontmoeten en met hen over boeken te kletsen. Ook adopteerden aardig wat mensen mijn boek en dat is natuurlijk ook erg leuk.

Naast met mijn gezellige collega’s achter de kraam te hebben gestaan, heb ik ook de illustrator van mijn art kaart ontmoet en twee prachtige sieraden bij haar gescoord, want die maakt zij ook! Kortom het was een zeer geslaagde dag en ik kan niet wachten tot de volgende fair! Op mijn instagrampagina kun je meer foto's terug vinden van deze leuke dag!

Reactie schrijven

Commentaren: 0