· 

Collectie post!

Collectie post!

 

 

Dat Sophia Drenth een van mijn favoriete auteurs is dat is jullie vast niet ontgaan. Haar boeken maken dan ook deel uit van mijn boekencollectie en die wil ik natuurlijk ook graag compleet hebben. Een tijd geleden kwam Sophia’s nieuwste boek uit: 1000 nachten en hiervan was helaas ook een “misdruk.” Er is hier in principe niks mis mee, alleen de glimmende kaft. Sophia bestempelde deze dan ook als de “kinky edition” wat ergens ook wel past bij het hoofdpersonage uit het boek. 1000 nachten had ik natuurlijk al, maar de kinky edition nog niet dus deze moest ik aan mijn collectie toevoegen toen Sophia hem op facebook aanbood voor een mooie prijs(deze actie loopt nog steeds!) Onlangs ontving ik hem en wauw het is zo net een kado! Het boek is prachtig verpakt en ik ontving ook nog een aantal mooie kaarten met quotes uit de boeken. Ook was Sophia zo lief om de speciale brief van Madame bij het boek te doen. Deze werd eigenlijk alleen bij de boekbeleving in Zoetermeer gegeven en ik baalde zo dat ik daar niet bij kon zijn, dus des te blijer was ik nu! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0