· 

Verslag Fantasy/Scifi dag!

Verslag Fantasy/Scifi dag

 

 

Op 7 maart organiseerde mijn uitgever, Godijn Publishing, een superleuke Fantasy/Scifi dag rond de verhalenwedstrijd “Zonderlingen.” Het vond plaats in het prachtige theater “Het Hof” in Arnhem en niet alleen werd er een award uitgereikt aan het winnende verhaal, ook waren er die dag allemaal andere activiteiten. Johan Klein Haneveld gaf een leuke en leerzame workshop over worldbuilding en er werd een panel gehouden waarin Johan en het publiek de schrijvers in het panel vragen konden stellen. In eerste instantie zou ik deze dag meegaan met de uitgever als hulp, maar de avond ervoor werd ik gebeld of ik de plek van een panellid kon innemen omdat zij verhinderd was. Hoewel ik dat nog nooit had gedaan en ik het doodeng vond heb ik ja gezegd en het bleek een onwijs leuke ervaring. Ik mocht samen met Patty van Delft en Jeffrey Debris op het podium en daar kregen we een stel interessante vragen en stellingen op ons afgevuurd. Aan het einde van de dag vond de uitreiking van de award plaats en ging Mike Jansen er met de prachtige prijs vandoor. Van de uitgever kreeg ik de bundel van “Zonderlingen” cadeau en ik ben heel erg benieuwd naar de 25 winnende verhalen die erin verzameld zijn. Ik kan niet wachten ze te lezen!

Reactie schrijven

Commentaren: 0