· 

Short review Middernacht 3

Short review Middernacht 3 Elise - Lara Adrian.

 

 

Onlangs was ik in Bloed en Beenderen begonnen maar ik kon er niet inkomen, hoe ik ook probeerde. Dan ligt een leesdip op de loer. Ik besloot een pauze te nemen en verder te gaan in de Middernacht serie.

 

Review(Spoiler alert!):

 

⭐️4/5

 

Waar deel 2 me ergens teleurstelde maakt deel 3 dat allemaal goed. We volgen twee al bekende personages weduwe Elise en krijger Tegan. Het verhaal komt nu echt op gang, naast de gebruikelijke relatie opbouw. Voor het eerst bij deze serie heb ik dat ik meteen door wil met het volgende deel om te weten hoe het verder gaat. De Broederschap heeft een schokkende ontdekking gedaan met de hulp van powervrouw Elise. Waar de andere vrouwen bang zouden zijn weggerend gaat zij juist de strijd aan, waardoor ze erg goed past bij Tegan. Met veel slag en stoot groeien ze toch naar elkaar toe. Ik ben benieuwd wat deel 4 gaat brengen.


Achterflaptekst van het boek

Elise Chase is alles kwijtgeraakt wat haar ooit lief was en nu wil ze alleen nog maar wraak nemen. Zwaarbewapend sluipt ze ’s nachts door de straten van Boston op zoek naar de wilde onsterfelijken die haar zoon het leven ontnamen. Dankzij haar unieke gave komt ze de een na de ander op het spoor, om vervolgens genadeloos toe te slaan. Het is echter een gave die haar van binnenuit kapot maakt. Om te leren hoe haar gave onder controle te krijgen kan ze zich maar tot één man richten: de dodelijkste vampier in de stad, Tegan. Tegan kent proefondervindelijk de pijn die Elise voelt, maar als hij zijn vijanden uitschakelt is dat niet uit wraak. Hij is het ultieme toonbeeld van koelbloedige zelfbeheersing, totdat hij door Elise in haar persoonlijke strijd wordt betrokken. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0