· 

Wrap up maart/april post!

Wrap up maart/april 

 

 

Er zijn weer twee maanden gepasseerd dus tijd voor een wrap up! In maart las ik voor mijn doen aardig wat boeken, omdat ik twee weken ziek thuis zat voornamelijk. In april las ik een stuk minder omdat er in mijn hoofd weinig ruimte was voor andere fantasy werelden. Ik dreigde in een leesdip te komen, maar door wat luchtigere boeken te kiezen wist ik die toch af te houden. Dit zijn de boeken die ik gelezen heb:

-de Wrede prins - Holly Black 4/5⭐️

-Heks&jager - Shelby Mahurin 5/5⭐️

-Verwelken - Lauren Destefano 5/5⭐️

-Soul riders - Helena Dahlgren

-Middernacht 3 - Lara Adrian 4/5⭐️

-Middernacht 4 - Lara Adrian 5/5⭐️

 

Vraag me niet een favoriet te kiezen want er zaten zoveel goede boeken bij! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0