· 

Bookhaul post!

Bookhaul post!

 

 

Onlangs heb ik eens in kaart gebracht welke boeken ik nou eigenlijk allemaal heb. Dat bleken er toch aardig wat: 110 boeken en dubbele edities niet meegeteld. Daarvan heb ik iets meer dan de helft gelezen, oeps! Toch is dat geen excuus om geen nieuwe boeken te kopen dus sloeg ik mijn slag bij boekhandel van der Meer in Noordwijk en kocht deze twee pareltjes.

 

-De Beminde - Kiera Cass. Deze kocht ik om mee te doen aan een readalong. De Selectie serie heb ik nooit gelezen dus ben heel erg benieuwd naar dit boek!

-Gebonden in Duister - Kim Ten Tusscher. Ik was al heel lang benieuwd naar de boeken over Lilith en ben super benieuwd naar deze serie! Plus die cover kan je toch niet laten liggen.

 

Nu snel weer verder met lezen want dat aantal ongelezen boeken wil ik toch wel doen slinken.