· 

Game review Pokemon Sword

Game review Pokemon Sword

 

 

Een tijdje geleden zat ik voor langere tijd thuis en besloot een Nintendo Switch Lite te kopen om de verveling te verdrijven. Natuurlijk mocht een Pokemon game niet ontbreken. Al sinds ik 4 jaar oud was ben ik gek op Pokemon. Elke dag keek ik de serie op tv en voor mijn verjaardag kreeg ik een gameboy met Pokemon Yellow. Uren en uren speelde ik Pokemon. Ook nieuwere consoles en games kocht ik en ik kan wel zeggen dat het een grote en positieve invloed heeft gehad op mijn jeugd. Pokemon Sword is een game met veel nieuwe elementen. Het is 3D met schitterende graphics en er is een Wild Area, waar bij elk weertype andere Pokemon te zien zijn. Ook het uitdagen van gyms is heel anders en word als een waar voetbalseizoen neergezet. Je komt veel in aanraking met de gymleaders in de storyline en natuurlijk ook kampioen Leon. Nooit eerder heeft een Pokemon game mij zo laten meeleven met de personages en het was voor mij een heerlijke reis om het spel te spelen. Er bleef dan uit best wel een leegte achter toen ik het uitgespeeld had. Gelukkig komen er nog uitbreidingen, dus nieuwe avonturen om te beleven. Ik kan niet wachten! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0