· 

Aankondigingspost!

Aankondigingspost!

 

 

Yes! Ik mag leuk nieuws met jullie delen. Op zaterdag 6 juni zal er weer een tof online boekevenement plaats vinden op Facebook. Het is georganiseerd door Dutch Venture Publishing en Godijn Publishing en ik mag ook weer een gedeelte van het programma verzorgen. Vorige keer vertelde ik over het schrijfproces van Abdij van de nacht. Deze keer zal ik vertellen hoe je je manuscript kunt voorbereiden op de uitgever. Ook zal ik namens Elly Godijn, eigenaresse van Godijn Publishing, vertellen wat zij zoeken in een manuscript. Natuurlijk zijn nog veel meer leuke workshops, lezingen en Q&A’s met verschillende auteurs. Om 14:45 begint mijn lezing, maar je kunt vanaf 13:30 al genieten van het goed gevulde programma en het zal voortduren tot 20:00. Mocht het je leuk lijken om mee te kijken met het evenement, het is terug te vinden op mijn facebookpagina. Hopelijk tot dan!

Reactie schrijven

Commentaren: 0