· 

Boekenplank update post!

Boekplanken update!

 

 

Onlangs kwam de boekentrolley binnen die ik besteld had bij Ikea dus ik kon heerlijk aan de slag met mijn boekenkast opnieuw indelen. Die was onwijs rommelig. Helaas heb ik mijn kleine huisje geen plek voor een tweede billy, maar deze trolley biedt uitkomst. (Op de foto’s after en before.) Op het eerste gezicht lijkt het alsof er niet veel veranderd is maar ik heb veel ruimte kunnen creëeren door de plankhoogtes te veranderen. Eerst had ik een plank waar geen boeken op paste en door de herschikking nu wel. Mijn Winx magazines heb ik in afgesloten boxen opgeborgen, dat voelt wat “veiliger” omdat de meeste in niet zo’n goede staat zijn. Ik heb nu dus veel ruimte om nieuwe boeken te kopen en heel toevallig komt mijn vakantiegeld in juni. Dat word dus boek shoppen! Voor langs de randen van mijn kast ben ik al heel lang op zoek naar van die halloween vleermuis lichtjes. Als iemand die gouden tip daarvoor heeft, let me know!


Reactie schrijven

Commentaren: 0