· 

Boek kaars post!

Boek kaars post!

 

 

Zoals ik jullie gisteren op mijn Instagram liet zien kwamen de custom made boek kaarsen binnen die ik bij Romemade candles heb besteld. Ik ben verliefd! Komende weken zal ik in aparte posts over de kaarsen vertellen en hoe ze aan mijn boek “Abdij van de nacht” gerelateerd zijn.

 

Vandaag begin ik met de eerste kaars “Dominatus.” Dit is de naam van een van de hoofdpersonages uit het boek. Hij is een onzeker buitenbeentje, wiens leven op het punt staat om drastisch te veranderen. Zal hij zich door alle obstakels die zich op zijn pad opwerpen heen weten te slaan? De kaars heeft een donkerrode kleur, die vertegenwoordigd dat grote veranderingen niet zonder kleerscheuren verlopen. De geuren van de kaars vind ik passen bij Dominatus’ kalme persoonlijkheid. Jammer dat ik de geur niet kan vangen in deze foto, want de kaars ruikt heerlijk!

Reactie schrijven

Commentaren: 0