· 

Favoriete YA serie post!

Favoriete YA series post

 

 

Het is altijd lastig om een favoriet te kiezen tussen al die mooie YA series die er zijn uitgegeven. Toch kan ik zonder twijfel zeggen dat Academicus Vampyrus tot een van mijn all time favorieten behoort. Deze heb ik gelezen toen ik lezen weer herontdekte en wat heb ik ervan genoten. In mijn ogen heeft deze serie alles: spanning, humor, een goed plot, geweldige personages, romantiek en natuurlijk vampiers! Onlangs was het me eindelijk gelukt om de serie te bemachtigen met de prachtige Nederlandse covers. Hier was vrij lastig aan te komen, omdat ze een lange tijd geleden uitkwamen, dus ik ben blij dat ik ze eindelijk compleet heb en met dezelfde covers. Daar kan je als boekenverzamelaar zo mee in je nopjes zijn. Nu de vervolg serie, de Alchemisten serie, nog compleet maken, ook al zijn die niet allemaal vertaald.

Reactie schrijven

Commentaren: 0