· 

Short review Twilight

Short review Twilight - Stephenie Meyer. Spoiler alert!

 

 

⭐️ 4/5

 

Dit boek heeft me enorm verrast, hoeveel ik ervan genoten heb ondanks dat ik de film al gezien had. En ja, naar mijn mening is het boek veel beter dan de film. Je gaat Bella veel beter begrijpen doordat je met haar meeleeft. De gesprekken tussen Bella en Edward maken het verhaal ook erg leuk. Ze gaan van grappig, tot dreigend. Ook krijg je veel meer mee van de familie en hun verhaal. Dat vond ik erg boeiend. Het enige wat ik minder vond was het einde. Ik had meer actie verwacht in de spiegelzaal, maar omdat Bella al snel buiten westen raakt krijg je van de uitschakeling van James niks mee. Dit is logisch, maar wel jammer. Ik kan niet wachten om in het vervolg te beginnen!


Achterflaptekst van het boek

Als Bella Swan naar het regenachtige Forks verhuist en de mysterieuze en aantrekkelijke Edward Cullen ontmoet, neemt haar leven een spannende wending. Edward, met zijn krijtwitte huid, gouden ogen en betoverende stem, is zowel onweerstaanbaar als ongenaakbaar. Tot nu toe heeft hij zijn ware identiteit verborgen weten te houden, maar Bella is vastbesloten achter zijn geheim te komen. Wat Bella zich niet realiseert, is dat ze haar leven en dat van anderen in gevaar brengt naarmate ze hem beter leert kennen. En misschien is het al te laat...

Reactie schrijven

Commentaren: 0