· 

Short review Onder een bloedrode maan

Short review Onder een bloedrode maan.

 

 

⭐️ 4/5

 

Laatst was mijn ereader leeg op het moment dat ik tijd had om te lezen dus besloot ik er als vanouds een griezelboek bij te pakken! Vroeger verslond ik de boeken van het Griezelgenootschap en nu kan ik nog steeds genieten van de duistere verhalen. Dit dunne boekje had ik dan ook zo uit en ik heb weer genoten. Wel vond ik dat er verhalen tussen zaten die niet echt een griezelverhaal waren. De verhalen van Paul van Loon en Bies van Ede spanden weer de kroon. Paul van Loon’s Upior had ik al eens gelezen, maar die gaat nooit vervelen en kan ik keer op keer lezen. Het verhaal van Bies van Ede, Onder een bloedrode maan, is ook een die bij zal blijven en een hele nieuwe kijk geeft op een bekend sprookje. Het was weer griezelen zoals vroeger!


Achterflaptekst van het boek

Onder een bloedrode maan, Het griezelgenootschap onder voorzitterschap van Paul van Loon.

Paul van Loon, Upior ; Eddy C.Bertin Lijken Drijven ; Els Rooijers Elro's haat ; Jaques weijters Een contract met de duivel ; Hans van de Waarsenburg, Rattenvlees en kinderbloed ; Bies van Ede Onder een bloedrode maan

Reactie schrijven

Commentaren: 0