· 

Recent bookhaul post!

Recent bookhaul post

 

 

Eigenlijk hou ik niet bij wanneer ik nieuwe boeken heb gekocht. In ieder geval niet per maand, dus besloot ik eens te kijken welke boeken ik afgelopen paar maanden heb gekocht of gekregen. (De Twilight reeks laat ik hier buiten. Daar had ik al over gepost.)

 

-Ik heb de eerste twee delen van de Lilith trilogie gekocht, echte cover buys. Maar de achterflappen spreken me ook zeker aan!

-Ballade van zangvogels en slangen, die heb ik gekocht omdat ik de Hongerspelen reeks geweldig vond en ik heel erg benieuwd ben naar het verhaal van Snow.

-Zonderlingen is een verhalenbundel, die ik gekregen heb omdat ik geholpen had bij het evenement daaromheen.

-Orde van de poortwachters deel 1 en 2 kocht ik in de sale. Het eerste deel had ik al eens gelezen en van genoten. Ze mochten dus niet ontbreken in de collectie.

 

Ik moet ze dus bijna allemaal nog lezen, oeps! Maar nieuwe boeken kopen kan ik gewoon niet laten en er komen nog heel wat pre-orders aan😅

Reactie schrijven

Commentaren: 0