· 

DNF post

DNF post

 

 

Met pijn in mijn hart heb ik onlangs twee boeken ge-DNFed. Wel om twee verschillende redenen. DNF staat voor Did Not Finish en het houdt in dat je een boek niet uitleest en weglegt. Crescent city is een van de DNF boeken en hoewel ik het echt een heel tof boek vind, lijkt het nu niet het moment ervoor. Ik heb voor nu gewoon niet het geduld om me door dit superdikke boek heen te ploegen. Hoewel ik Sarah J. Maas haar schrijfstijl goed ken en ik weet dat ze graag extra veel aandacht besteedt aan het neerzetten van haar personages, heb ik daar gewoon niet het geduld voor op het moment. Als ik nu wel door zou zetten weet ik dat er een leesdip op de loer ligt. Ik wil het boek zeker nog een kans geven in de toekomst, want wat ik las vond ik zeker interessant. Is dit herkenbaar voor jullie?

Reactie schrijven

Commentaren: 0