· 

Comics post!

Bloodborne comics post!

 

 

Een tijdje geleden bestelde ik een reeks comics van een van mijn favoriete games: Bloodborne! Wat hou ik van deze duistere wereld, waarin niets is wat het lijkt. In het bloedhelings bedevaartsoord Yharnam moet de hoofdpersoon op zoek gaan naar “Paleblood” (waarschijnlijk om diens ongeneeslijke ziekte te verdrijven.) Echter blijkt de stad vervloekt en monstrueuze wezens vullen de straten. Zal de hoofdpersoon slagen in zijn levensgevaarlijke opdracht? Omdat ik echt een zwak heb voor mooie artwork heb ik meerdere issues dubbel besteld met andere covers. Want ze zijn ZO mooi! Uiteraard zijn dit niet alle comics, die er van Bloodborne zijn en staat mij nu weer de taak om de rest te bemachtigen. Challenge accepted!

Reactie schrijven

Commentaren: 0