· 

Wrap up juli/augustus post!

Wrap up juli/augustus

 

De tijd is voorbij gevlogen en er zijn weer twee maanden gepasseerd. Tijd voor een wrap up! Juli en augustus waren beide slechte leesmaanden, helaas. Mijn leven stond in teken van mijn WIP en er bleef weinig tijd over om te lezen. Gelukkig is mijn WIP nu af en heb ik weer tijd om met mijn neus in de boeken te duiken. Wel ontdekte ik de boeken van Twilight in deze maanden. Als jong meisje was ik echt een onwijze Twilight gek, maar de boeken had ik nog niet gelezen. Shame on me! De boeken blijken veel beter dan de films en in de weinige leestijd, die ik mezelf gaf, heb ik ze echt verslonden.

In juli en augustus las ik de volgende boeken:

-Twilight - Stephenie Meyer 4/5⭐️

-Nieuwe Maan - Stephenie Meyer 4/5⭐️

-Eclips - Stephenie Meyer 4/5⭐️

-Bloodborne: The Death of Sleep - Ales Kot

 

Mijn favoriet was deze maand het eerste deel van de Twilight reeks!

Reactie schrijven

Commentaren: 0