· 

Short review Morgenrood

Short review Morgenrood - Stephenie Meyer. Spoiler alert!

 

 ⭐️5/5

 

 Dit boek was zoveel, alles! Er gebeurde zoveel en alle emoties! Ik weet niet goed hoe ik het onder woorden moet brengen. Het einde beleefde ik zo anders dan dat van de film, het is perfect. De opluchting, die over me heen gleed toen het gevaar geweken was, toen alles een happy ending bleek, was echt overweldigend. Het verschil tussen mens-Bella en vampier-Bella vond ik heel goed neergezet en ik vond het ook fijn dat het boek niet werd gedomineerd door Bella’s moedergevoelens tijdens haar zwangerschap en na de geboorte van Renesmee. Ergens wil ik geen afscheid nemen van deze geweldige serie, en gedeeltelijk hoeft dat ook niet. Midnight sun ligt gelukkig nog op mij te wachten in de kast.


Achterflaptekst van het boek

Bella Swan heeft een roerig jaar vol verleidingen, verlies en strijd achter de rug en staat nu voor het ultieme keerpunt. Ze wordt verscheurd door haar intense passie voor Edward enerzijds en haar grote vriendschap met Jacob anderzijds. Kiest ze voor de duistere maar verleidelijke wereld van de onsterfelijken, of besluit ze toch een volledig menselijk en dus sterfelijk leven te leiden? Bella is de schakel geworden in het eeuwigdurende conflict tussen de weerwolven en de vampiers. Haar keuze bepaalt het lot van beide stammen.

Reactie schrijven

Commentaren: 0