· 

Herinneringen post!

Herinneringen post!

 

 

Halloween nadert en ik realiseerde me dat het alweer vier jaar geleden is dat ik mijn jeugdheld Paul van Loon mocht ontmoeten op de Griezelbusdag in het Kinderboekenmuseum. Het was een onwijs tof evenement met voordrachten en muziek, allemaal rondom het 25 jarige jubileum van de Griezelbus boeken. Ook werd de nieuwe jubileum uitgave van de Griezelbus onthuld met een prachtige nieuwe cover. Aan het einde was er dan ruimte om een praatje te maken met Paul van Loon en wat was ik zenuwachtig om hem te ontmoeten. Uiteraard is het een hele aardige man, die ook interesse toont in jou. Ik vertelde hem dat zijn boeken en tips de reden zijn dat ik ook ben gaan schrijven. Op Dutch Comic Con mocht ik hem nogmaals ontmoeten en heb ik hem mijn griezelboekje overhandigd. Het jaar erna was hij weer op Comic Con aanwezig en herkende hij mij van voorgaande keren. Die avond stuurde hij mij op Facebook een foto toe dat hij mijn boekje nog had. Stuk voor stuk mooie momenten die ik nooit zal vergeten. Hij zal altijd mijn grote schrijfvoorbeeld blijven!

Reactie schrijven

Commentaren: 0