· 

Wrap up sept/okt post!

Wrap up september en oktober!

 

 

Lezen ging verbazingwekkend goed voor mijn doen in september en oktober! In totaal las ik 10 boeken. Ik heb ze niet allemaal op het overzichtje gezet omdat er een proefleesmanuscript was en ik drie boeken uit mijn jeugd heb herlezen. Die heb ik dan ook niet besproken. Ik heb onwijs genoten van alle boeken.

 

Dit zijn ze:

-Het hart van de adelaar - Emmelie Arents 4/5⭐️

-Emilia Hoektand deel 1 - Laura Ellen Anderson 4/5⭐️

-Morgenrood - Stephenie Meyer 5/5⭐️

-De bijzondere woorden van Gioia - Enrico Galiano 5/5⭐️

-Midnight sun - Stephenie Meyer 3/5⭐️

-Voorbij het wederwoud - Valentijn Ringelberg 4/5⭐️

-Het verdoemde verbond(proefleesmanuscript)

-Vampier in de school (reread)

-Nooit de buren bijten (reread)

-De griezelbus 1 (reread)

Mijn favoriet uit het lijstje is denk ik toch Morgenrood. Moeilijke keuze deze keer!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0