· 

Questions tag post!

Questions tag!

 

 

Een tijdje terug tagde Zoe's Bookworld mij om deze toffe vragen te beantwoorden! Daar gaan we!

 

Lees je e-books?

Soms wel. Meestal koop ik een e-book als het boek me wel leuk lijkt, maar ik de cover niet mooi vind. Ik lees ze dan op mijn telefoon of op de e-reader van mijn vriend.

 

Een genre wat je nog niet gelezen hebt?

Hmm, biografieën lees ik eigenlijk niet. Voor de rest denk ik dat ik van bijna elk genre wel ooit eens een boek heb gelezen.

 

Lees je graag reviews?

Zeker! Ik vind het interessant om te zien wat andere mensen van boeken vonden. Soms lees ik ze ook vooraf als ik heel erg twijfel of een boek wat voor mij is.

 

Favoriete boekenserie?

Jeetje, dat is lastig kiezen! Academicus Vampyrus is een van mijn favorieten. Ik las deze serie, toen ik mijn leeshobby weer oppakte en wat vond ik ze spannend! Hoe verder ik in de serie kwam hoe lastiger het werd om het boek weg te leggen hahaha. Dikke aanrader dus!

 

Heb je ooit een boek gekocht vanwege de mooie kaft.

Dit doe ik letterlijk de hele tijd hahaha. Ik lees de achterkant ook wel, maar de cover maakt toch veel uit voor mij. Als een boek een cover heeft, die ik echt niet mooi vind dan koop ik hem ook meestal niet.

 

Luister je naar audioboeken?

Nee, heb ik nog nooit gedaan. Ik ben erg bang dat als ik het probeer ik vergeet hoe het verhaal ging. Dat als je na een tijdje het boek weer opstart dat ik dan niet meer weer waar het over ging. Ik wil het ook wel eens proberen.

 

Dat was hem! Voel je vrij om deze leuke vragen ook te beantwoorden!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0