· 

Wrap up november post!

Wrap up November

 

Normaal doe ik altijd een wrap up per twee maanden, maar het lezen ging me deze maand zo goed af dat het me beter leek de boeken van november een eigen post te geven.

Ik heb in totaal 7 boeken gelezen en dat is best veel voor mijn doen. Wederom weer een boek uit mijn jeugd herlezen en een paar kinderboeken voor research. Ik heb erg genoten van deze leesmaand. Dit zijn de boeken die ik gelezen heb:

 

-het Nieuwe spookhuis - Tjerk Noordraven 3/5⭐️

-Griezellige feestdagen - Het Griezelgenootschap 4/5⭐️

-Grumor in groep 8 - Paul van Loon 4/5⭐️

-Overleefd - Britt Zwijnenberg 4/5⭐️

-Moordgids voor lieve meisjes - Holly Jackson 5/5⭐️

-Emilia Hoektand 2 - Laura Ellen Anderson 4/5⭐️

-Altijd bijten de buren (reread)

 

Mijn favoriet deze maand was zeker Moordgids voor lieve meisjes! Nooit gedacht dat ik een thriller zou vinden waar ik zo van zou genieten.

Reactie schrijven

Commentaren: 0