· 

Feitjes Post!

Feitjes post! (Meet the bookstagrammer)

 

 

Op Instagram tagde Clara Everdine mij in de #myageinfactchallenge dus ik vond het een mooi moment om mezelf op deze manier voor te stellen. Here it goes!

 

1. Mijn naam is Ellis!

2. Dit worden 23 tags, want ik ben 23 jaar oud (dit is een beetje valsspelen hehe)

3. Ik heb twee jongere zusjes, zij zijn een tweeling.

4. Ik schrijf al verhalen/boeken sinds mijn 10de.

5. Vroeger schreef ik mijn manuscripten met de hand

6. Nu niet meer, nu schrijf ik op mijn laptop.

7. Naast schrijven werk ik als Apple Technician en repareer ik Apple computers.

8. Ik vind het vervelend als mensen zeggen hoe stoer en bijzonder het wel niet is dat ik als meisje een technische baan heb

9. Ik ben gek op honden en katten, maar heb er zelf helaas nog geen.

10. Ik heb een hele uiteenlopende muzieksmaak, van disco tot black metal.

11. Ik hou van alles wat met vampiers te maken heeft!

12. Vleermuizen zijn mijn lievelingsdieren! (obvious, I know)

13. Naast lezen game ik graag, vooral op mijn Nintendo Switch.

14. Hoewel ik graag game ben ik er onwijs slecht in. Vrienden vinden het erg grappig om mij te zien spelen om die reden.

15. Ik ben een echte stresskip!

16. Ik ben gek op het horror genre, maar kan er geen films van kijken of games van spelen. Boeken lezen gaat wel, al lig ik dan nachten wakker hahah.

17. Altijd als ik mijn haar net heb geverfd zou ik weer helemaal wat anders willen. Nooit echt tevreden.

18. Mijn haarkleur veranderd dus heel vaak.

19. Ik hou niet van selfies maken, daarom heb ik een oudere foto gepakt voor deze post

20. Als ik er later het geld voor heb wil ik alle zomers doorbrengen in IJsland. (Daar word het maar 13 graden. Precies goed voor mij.)

21. Mijn lievelingskleur is zwart. Het meeste van mijn kleding is ook zwart.

22. Ik hou onwijs veel van fantasy. In boeken, maar ook in films.

23. Ik ga graag naar fantasy festivals.

 

Super bedankt dat je dat allemaal gelezen hebt!

Reactie schrijven

Commentaren: 0