· 

2020 jaar wrap up!

 

2020 jaar wrap up

 

2020 zit er al weer bijna op en wat een vreemd jaar is het geweest. Ik heb niet zo’n zin om alle negativiteit te benoemen dus hou ik het bij de positieve dingen. Voor mij was het alsnog een mooi jaar, omdat Abdij van de nacht uitkwam in januari. Ik ben nog altijd zo dankbaar dat het boek er is gekomen en ben ook zo blij en dankbaar voor de leuke reacties die ik erop heb gehad!

Qua schrijven heb ik ook best veel behaald voor mijn doen. Het Ibis hof is afgerond en met mijn nieuwe WIP ben ik halverwege. Qua lezen was dit ook een goed jaar, met 42 boeken.

Vooral de superleuke buddy reads, die ik heb mogen doen, hebben me meer laten lezen. Ook heb ik voor het eerst mijn reading challenge gehaald! Daarnaast ben ik dankbaar dat ik mijn familie en vrienden alsnog heb kunnen zien dit jaar. Ik hoop dat er voor jullie toch ook wat lichtpuntjes waren in 2020. We gaan met goede moed het nieuwe jaar in!

Reactie schrijven

Commentaren: 0