· 

2021 TBR!

 

2021 TBR/Forgotten book challenge

 

Dit jaar heb ik als een van mijn leesdoelen gesteld dat ik alle ongelezen boeken(waarvan ik de intentie heb ze te lezen) uit mijn kast wil lezen. Toen kwam Rosella op Instagram met een superleuke tag #forgottenbookchallenge en voila: al deze boeken zijn forgotten eigenlijk. En ik wil ze dit jaar allemaal lezen!

Ik zocht even terug en vergeleken met mijn TBR kar post van vorig jaar is het gelukkig aardig geslonken. Dit is ook omdat ik een paar incomplete series, die niet volledig vertaald zijn heb weggedaan of nu in mijn moeder’s kast staan, maar ook omdat ik er flink van gelezen heb. Dit zijn dus mijn “vergeten” boeken, die je koopt en dan maanden in de kast blijven staan, of ik er gewoon nog niet aan toe ben gekomen. Dit jaar ga ik ze zeker allemaal lezen, want elk boek verdiend die liefde.

Reactie schrijven

Commentaren: 0