· 

Favoriete serie post!

 

Favoriete serie post!

 

Voor mij is het zonder twijfel Keeper of the lost cities! OMG, wat is deze serie goed. Hoewel de boeken erg dik zijn heb je het totaal niet door. Je word helemaal opgezogen in het verhaal. Je moet gewoon antwoord vinden op alle vragen, die het verhaal je geeft. Ik kan nog steeds niet geloven dat dit kinderboeken zijn! Het verhaal is complex en er gebeuren ook wel heftige dingen. Ondanks de duistere kanten is er altijd ruimte voor humor en een dosis feelgood.

 

Zelden koop ik meerdere delen van series tegelijk, omdat ik bang ben dat ik de volgende delen dan niet goed vind. Bij deze serie wist ik gewoon dat ik de vervolgen ook goed zou vinden! Ik kan ze echt aanraden! Het is wel super jammer dat de boeken niet naar het Nederlands zijn vertaald. Wel hoorde ik dat Disney de boeken gaat verfilmen, dus misschien komt de vertaling dan toch!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0