· 

Recensie Exile

 

Recensie Keeper of the Lost Cities: Exile (2) - Shannon Messenger

 

Spoiler alert: Kan spoilers uit deel 1 bevatten!

 

Omdat ik zo van het eerste boek genoten heb, duurde het niet lang voor deel 2 ook op de mat viel. Ik kon niet wachten om verder te gaan in de wereld van Sophie en haar vrienden. Er zijn nog veel mysteries om opgelost te worden.

 

Terug in de wereld van de elfen volgen we Sophie weer. Haar leven lijkt nu gestabiliseerd, maar er zijn voor haar nog veel onbeantwoorde vragen. Wederom sta ik versteld van hoe complex het verhaal is voor een kinderboek. Er gebeuren heftige dingen en verdriet is geen zeldzame emotie in dit deel. Ik heb ook zeker een traantje moeten wegpinken bij bepaalde gebeurtenissen. Ook dit deel is onvoorspelbaar, wel iets minder dan het vorige deel, maar toch krijgt de lezer veel verrassingen voorgeschoteld. Het maakt dat je niet wilt stoppen met lezen. Ik hou ervan hoe de schrijfster niet terugschrikt om heftige gebeurtenissen te verwerken in het verhaal en de personage ook gepast laat reageren daarbij.

 

Mijn gehele review lees je binnenkort op de schrijfwebsite


Achterflaptekst van het boek

Sophie Foster thought she was safe. Settled into her home at Havenfield, surrounded by friends, and using her unique telepathic abilities to train Silveny--the first female alicorn ever seen in the Lost Cities--her life finally seems to be coming together. But Sophie's kidnappers are still out there. And when Sophie discovers new messages and clues from the mysterious Black Swan group, she’s forced to take a terrifying risk—one that puts everyone in incredible danger. As long buried secrets rise to the surface, it’s once again up to Sophie to uncover hidden memories—before someone close to her is lost forever.

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0