· 

Wrap up Jan/Febr post!

 

Wrap up januari en februari!

 

 

In deze maanden ging lezen niet perse goed of slecht. Ik heb een klein begin gemaakt aan het doel dat ik voor mezelf had gezet om alle ongelezen boeken uit mijn kast te lezen, maar als ik dat wil halen moet ik wel gaan doorpakken. In januari las ik niet heel veel. Drie boeken, waarvan een een manga en nog ander was een DNF. Gelukkig las ik in februari iets meer en waren de boeken die ik las erg tof. Momenteel ben ik ook met meerdere dikke boeken tegelijk bezig en dan kunnen er soms weken voorbij gaan zonder dat je een boek uitleest. Herkenbaar?

Gelukkig zijn zulke dikke boeken wel extra lang genieten om te lezen.

Dit zijn de boeken die ik las in januari en februari:

-The Ancient Magus bride vol 1 - Kore Yamazaki 4/5⭐️

-Exile - Shannon Messenger 5/5⭐️

-Eeuwig Verbond - Rebecca Maizel 1/5⭐️

-Gebonden in duister - Kim Ten Tusscher 4/5⭐️

-Everblaze - Shannon Messenger 5/5⭐️

-Neverseen - Shannon Messenger 5/5⭐️

-Emilia Hoektand deel 3 - Lauren Ellen Anderson

 

Normaal kies ik uit het lijstje een favoriet, maar ik kan nu echt niet kiezen tussen Everblaze en Neverseen. Beide boeken zijn zo goed!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0