· 

Recensie Everblaze

 

Recensie Keeper of the Lost Cities: Everblaze (3) - Shannon Messenger

 

Spoiler alert vorige delen!

 

Het verhaal begint meteen weer spannend. Je zou denken dat Sophie door kan gaan met haar normale leven nu Silveny veilig in de Sanctuary is. Toch blijkt dit niet waar. We worden weer meegenomen op een spannende reis langs mysteries en hints. Zoals we dat uit de vorige boeken gewend zijn roept het verhaal veel vragen op. Telkens als er een beantwoord wordt, komen er drie vragen voor in de plaats. Ook vinden er in dit deel weer veel heftige gebeurtenissen plaats, die de lezer niet ziet aankomen. Een deel van een mysterie wordt ontrafeld en er komt een schokkende onthulling. Was Sophie’s vijand dichterbij dan we eerst dachten? Het verhaal grijpt naar je keel. De Keeper of the Lost Cities-serie lees ik via een buddy read met een vriendin samen, maar het was erg moeilijk om me aan de 5 hoofdstukken per dag te houden. Ik wilde zo graag doorlezen. Ook als ik niet las kwamen de vragen uit het verhaal steeds weer in mijn gedachten omhoog. Geweldig hoe een boek zo op je in kan werken.

 

Mijn gehele review vind je binnenkort op de schrijfwebsite


Achterflaptekst van het boek

Sophie Foster is ready to fight back. Her talents are getting stronger, and with the elusive Black Swan group ignoring her calls for help, she's determined to find her kidnappers—before they come after her again.

But a daring mistake leaves her world teetering on the edge of war, and causes many to fear that she has finally gone too far. And the deeper Sophie searches, the farther the conspiracy stretches, proving that her most dangerous enemy might be closer than she realizes. In this nail-biting third book in the Keeper of the Lost Cities series, Sophie must fight the flames of rebellion, before they destroy everyone and everything she loves.

Reactie schrijven

Commentaren: 0