· 

Blogtour post!

 

Blogtour post!

 

Aankomende week staat A Book Bat in het teken van Weerwolven van Waraine van Eva Linden, want het is mijn beurt in deze superleuke blogtour! Al vanaf dat ik de cover zag, was ik super nieuwsgierig naar dit boek. We zien een mysterieus figuur, dat zich schuilhoud onder een mantel. Ook de flaptekst is veel belovend! Hieronder lees je deze:

 

Tijdens de zomervakantie van 2002 komen negen jongeren terecht in Waraine, een idyllisch dorpje aan de Franse kust. Door een speling van het lot moeten ze een week lang in hetzelfde vakantiehuis verblijven. Is het puur toeval dat ze samen in het vakantiehuis terecht zijn gekomen, of zit er meer achter? Na een spelletje 'Weerwolven van Wakkerdam' begint een ware nachtmerrie waarbij er gewonden vallen. Waart er een moordenaar rond in de bossen van Waraine? Hun zoektocht naar de dader ontaardt in een koortsachtige heksenjacht naar de Weerwolf. Steeds meer geheimen komen aan het licht en daaruit blijkt dat niemand is wie hij lijkt. Kunnen ze elkaar vertrouwen? Hun detectivespel loopt al snel uit de hand, maar de belangrijkste vraag blijft onbeantwoord: wie is de Weerwolf?

 

In de komende dagen zal ik mijn review plaatsen dus hou het zeker in de gaten!

Reactie schrijven

Commentaren: 0